Selasa, 22 November 2011

Choices

Okay, many things bugging in my head..
It's almost midnight here, time for spamming.. :p

To be honest, I'm not kind of people who easy to write what I feel.
Stop, if you see my posts before.. I wrote many things, yes many things that I thought.
It's different between thoughts and feeling.

Since Bahasa is my first language, I write in Bahasa ya..

ps : you guys who are from Russia, United States, United Kingdom, India, Singapore, and countries that I can't say one by one can translate via google (thanks for reading, I saw you as my audience in stats) I love youuuu so damn muchooo..

Gue kadang merasa sangat sulit dalam memilih,
alasannya sederhana, gue takut menyesal, takut nanti setelah gue memilih gue malah berharap untuk kembali di waktu dimana gue bisa memilih dari awal.
Konyol?
Memang.

Ketakutan gue yang ini sudah menyakiti banyak orang.
For you guys whom I ever hurt, I know sorry isn't enough.

Gue sering banget menghindari orang karena kesalahan yang belum (atau mungkin tidak akan pernah) diperbuatnya.
Tapi gue sadar, dengan memilih untuk menjawab 'tidak' sebenarnya gue telah memilih.
Ah, abstrak.

You may leave this page,
skip this post,
the writer is going to be insane..

Thanks to you who read this post,
can't tell how much that mean to me.
:'))) 

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting